2011. március 27., vasárnap

Gombás, póréhagymás tagliatelle

A cérnametélt után csak idő kérdése volt, hogy a szélesmetélt készítését is kipróbáljam a tésztagéppel. A metélt szélessége mellett a vastagságán is változtattam ezúttal, gondolva arra, hogy nem levestésztát készítek, ezért azt akartam, hogy harapósabb legyen. A 9 fokozatból ezért most csak a 7-es vékonyságúig nyújtottam a tésztát, amit a korábbi recept szerint gyúrtam. A főzési idő így sem volt túl hosszú, nagyon gyorsan, pár perc alatt kész volt az al dente keménységű tészta, amit egy gombás-póréhagymás szószba forgattam bele. A szószt nem bonyolítottuk túl: apróra vágott és olívaolajon megpirított fokhagymára szórtuk rá a felszeletelt gombát és póréhagymát, ezeket sóztuk, borsoztuk, végül tejszín és vaj hozzáadása után állt össze a mártás, amit spongyaként szívott magába a frissen főtt tagliatelle.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Creative Commons Licenc
A bejegyzésekben szereplő valamennyi fotó szerzői jogi védelem alatt áll és a Creative Commons Nevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarország Licenc feltételeinek megfelelően szabadon felhasználható.